Friday, February 25, 2011

LamboDIA

aku nk cita skit pasal tuan keta nie,,,,,nama dia haji fadzil,,,aku kenai dia tahun awal 2010,,time 2 aku agent insurance etiQa takaful,,so leader aku kak pah bwak lah g branch etiQa kt melaka,,,so ramai lah agent2 baru dari seluruh melaka berkumpul...then org yg bagi talk 2 adalah haji fadzil dari insurance company lain,,,MCIS zurich,,kalau korang pernah dgar lah,,,tp kalau org dalam insurance memang kenai kot company nie,sbb dh laama,diorng bnyak masuk koperasi guru,koperasi tentera n koperasi polis,,,

ok yg besnya pasal dia nie dia pnah jd MDRT(million dollar round table) sbnyak bapa kali aku dh xingt,,,lebih dari 5 kali kaalu xsalah,,,,haa sebut MDRT memang impian smua agent2,,,,sale production dh men gila2...then kebetulan time 2 dia br beli keta baru,,BMW M3,,,dua pintu,,,sapa yg follow jenis2 keta nie tau ah bila sebut BMW M3 nie,,,harga pon dhh rm400k,,,,fuhh aku sbgai agent baru nie amat teruja lah,,,dgan bunyi engine,,perghhh, bes gilaaaa,,,,dh ah haji fadzil nie org kedah,,,bangganyaaa,,,,siap buat dia sbgai idola kot,,,hahaha,

tp memang bes ah dia nya motivasi,,,dulu dia komando n pas2 berenti komando buat agent sepenuh masa,,,daripada ada beratus-ratus agent bawah dia,,last skali dia cut bg tinggai 10 org saja ejen,,,tp 10 org 2 berkualiti n bwk sale sangt bnyak unutk agensi dia,,,2009 dia dah 8juta,,,tahun 2010 dia kata target 15juta dgan 10 org agent 2,,,n yg bes lg,,agent dia smua pompan,,,smua cun2,,,smua pkai tudung bila jumpa client,,n smua pkkai BMW,,,fuhh hot kot,,,lelaki sila jgn cair k....haha.

Apa yg beesnya lagi selepas dia beli keta baru 2 tahun 2010,,,tahun nie 2011 sebelum raaya cina,,dia beli kereta baru lagi,,,,,ml tau keta pa,,haa,,kt atas 2 ah,,,lamborgini,,,,gilaaaa,,,br setahun dh angkt keta baru,,,,n masa aku g NAZA world unutk saja2 tgok keta sport ternampaklah keta lambo nie,,,,tau bpa harga diaa????hahaha,RM1.6million,,,,fuhhhhh,,berapi ah lu,,,,so berangan ja lah bang n kakak oi,,,,itu keta dia,,,keta kita?hanya kita yang tahu,,awww~

No comments:

Post a Comment